نحوه ارسال

  • ارسال کالا در فروشگاه سام از طریق پست پیشتاز انجام میشود که هزینه آن بر عهده مشتری است که بنا بر فاصله شهر شما از شیراز زمان ارسال بین 2 تا 4 روز نوسان دارد (کالاهایی که قبل از ساعت 10 صبح ثبت سفارش بشوند همان روز و مابقی کالاها فردای آن روز تحویل اداره پست میشود)
  • برای همشهریان عزیز شیرازی ارسال از طریق پیک هم امکان پذیر است که زمان ارسال بین یک تا سه ساعت نواسان دارد و هزینه پیک هم بر عهده خود مشتری است
  • همچنین ارسال با تیپاکس هم انجام میگردد و هزینه تیپاکس به صورت پس کرایه درب منزل از شما گرفته میشود 
  • همچنین شما میتوانید اقدام به خرید حضوری کالا بکنید و به آدرس زیر تشریف بیاوردید.
    (شیراز-شهرک صنعتی بزرگ-فلکه اول- فروشکاه سام )

نحوه مرجوعی کالا

شما از زمان رسیدن کالا به دستتان 2 روز مهلت تست کالا را دارید که در صورت معیوب بودن  میتوانید کالا را به فروشگاه مرجوع کنید و هزینه ارسال هم در این گونه مواقع بر عهده فروشگاه میباشد و بعد از رسیدن کالا به فروشگاه و بررسی متخصصان ما در صورت صحت حرف شما مبلغ کالا به حساب شما عودت داده میشود و یا کالای دیگری برای شما ارسال میگردد.

گارانتی محصولات شرکتی بر عهده خود شرکت مربوطه است و فروشکاه سام هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه ندارد.

شرایط تعویض کالا:

1- صدمات ناشی از حمل و نقل و ارسال محصول:

در صورتی که محصول سفارش داده شده حین حمل و نقل آسیب و صدمه فیزیکی دیده باشد، مسئولیت آن بر عهده مجموعه سام بوده و تمامی هزینه‌ها بر عهده مجموعه سام می‌باشد، لذا خواهشمند است هنگام تحویل، محصول را بررسی نمایید و در صورت مشاهده صدمه فیزیکی از دریافت محصول جدا خودداری نموده و مراتب را در اسرع وقت به اطلاع برسانید تا نسبت به تعویض محصول و جایگرینی محصولی دیگر، اقدامات لازم صورت پذیرد.

2- عدم تطابق محصول سفارش داده شده با محصول ارسالی:

در صورتی که محصول ارسال شده برای شما با محصول سفارش داده شده مغایرت داشته باشد (به عنوان مثال عدم تطابق رنگ و یا مدل کالای ارسالی با کالای سفارش داده شده) شما باید مراتب را در اسرع وقت به اطلاع کارشناسان پشتیبانی فروشگاه  رسانده و بعد از هماهنگی، محصول را برای تعویض با همان بسته‌بندی که برای شما ارسال گردیده به همراه فاکتور خرید محصول، به فروشگاه سام  تحویل نمایید. توجه داشته باشید که درصورت تائید عدم تطابق محصول سفارش داده شده با محصول ارسالی توسط کارشناسان سام ، هزینه عودت و تعویض کالا به عهده فروشگاه اینترنتی سام می‌­باشد. لازم به ذکر است مجموعه سام تنها در صورتی این خدمات را ارائه می‌دهد که محصول اشاره شده، مورد استفاده قرار نگرفته باشد. همچنین در صورتی که مغایرت بدون نیاز به گشودن بسته بندی(پلمپ) قابل تشخیص باشد تنها در صورت پلمپ بودن اقدام به تعویض کالا می‌گردد.

ساعات پاسخ گویی

از شنیه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17

پنج شنبه  از ساعت 9 الی 13